První kroky v systému
První kroky v systému:
-
Systém může mít v prvních dnech po spuštění pomalejší odezvy (stránky se mohou načítat déle, než jste zvyklí). Rychlost načítání ovlivňuje více faktorů, např. rychlost připojení k internetu, množství aktuálně připojených uživatelů a jejich aktivita v systému, velikost načítaných dat. Řešení – vyčkejte, případně můžete práci se systémem zkusit za několik minut znovu.
-
V případě potřeby využijte pro konzultaci potíží podporu na MV: kontaktujte na email: zakazky@mvcr.cz
-
Pro konzultaci interní směrnice k zadávání VZ se obracejte na:
-
Ing. Ondřej Ječný, e-mail: ondrej.jecny@mvcr.cz
-
-
Než kontaktujete podporu poskytovatele, společnost QCM s.r.o.:
-
pomoci vám může např. manuál systému:
-
Evidenční modul – najdete v boxu Dokumenty po přihlášení do evidenčního modulu, nebo na portálu www.em.mvcr.cz.
-
Gemin – najdete zde http://napoveda.gemin.cz/
-
EZAK – naleznete v E-ZAKU v dokumentech organizace, nebo na portálu www.em.mvcr.cz.
-
-
řešení můžete třeba nalézt v FAQ:
-
Evidenční modul – najdete v boxu FAQ po přihlášení do evidenčního modulu,
-
Gemin – https://www.gemin.cz/faq
-
-
v případě potíží se zobrazením v systému EZAK, využijte test nastavení prohlížeče
https://www.zakazky.mvcr.cz/test_index.html, pro zjištění správné konfigurace systému.
-
-
V jakémkoliv kontaktu s podporou, prosím, vždy uvádějte, že jste zadavatel z resortu MV.
-
V písemném kontaktu s podporou, prosím, v popisu problému uvádějte:
-
URL adresu stránky, na které došlo k problému,
-
URL adresu, název a číslo jednací veřejné zakázky, o kterou se jedná,
-
pokud je to možné, doplňte do přílohy snímek obrazovky, kde se chyba objevila.
-
-
Kontakt na podporu systému:
-
Tel.: 538 702 719
-
E-mail: podpora@qcm.cz
-
-
Rodné listy VZ:
-
pro schvalování se obracejte e-mailem na Ing. Ondřeje Ječného,
-
rodné listy, pokud možno, sdružujte za oddělení/odbor.
-