Nevidím zakázku pro svou organizaci
V případě, že se přihlásíte do systému RSCZ a nevidíte požadovanou zakázu v menu SBĚR POŽADAVKŮ nebo v menu RÁMCOVÉ SMLOUVY či SDRUŽENÉ MINITENDRY kontaktujte svého administrátora.
Administrátora Vaší orgnazace najdete v horním menu Katalogy/Organizační struktura. Najdete Vaši organizaci, klikněte na její název. Poté se přepněte do záložky uživatelé, kde najdete seznam uživatelů. Najděte uživatele s rolí Administrátor a skontaktujte ho pro nastavení rolí k Vašemu účtu.
V případě, že Váš uživatel má v dané organizaci roli Administrátor, tak si můžete tuto roli přiřadit sami a to následovně:
1. Najít svého uživatel buď stejným způsobem výše nebo přes horní menu Katalogy/Seznam uživatelů a zobrazit si jeho detail kliknutím na ikonu Upravit v pravé části řádku
2. V detailu uživatele přejit na záložku Práva, kliknout na tlačítko Nastavit práva
3. V zobrazené tabulce organizací/útvarů nalézt Vaši organizaci a kliknutím na její název se Vám zobrazí v pravé části tabulka s možnými rolemi pro nastavení.
4. Zakšrtnutím požadované role (v tomto případě roli Správce VZ nebo Schvalovatel-schvalení požadavků)a kliknutím na tlačítko Uložit dojde k nastavení rolí pro uživatele k dané organizaci/útvaru.